Máte otázky?

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVEDE

Vyberiete si na iŠope produkty, ktoré sa Vám páčia a vložíte si ich do Košíka. Následne si vyberiete typ dopravy a typ platby. Po odoslaní objednávky Vám bude doručený email s potvrdením objednávky. Následne podľa typu produktov začneme na Vašej objednávke pracovať. Ak ide o hrnčeky či darčkové kartičky, motívy sú spracovávané podľa objednávok, ručne, teda na realizáciu je potrebných niekoľko dní. Väčšinu ďalšieho tovaru máme skladom a stíhame vybaviť objednávky do 7 dní. Ak by sa tak nestalo, budeme Vás vopred informovať o predĺžení termínu dodania, avšak nie viac ako o 14 dní.

Nie, registrácia nie je povinná. Pri objednávke je ale potrebné vyplniť údaje potrebné k vybaveniu objednávky. Ak ste však pravidelným nakupujúcim, je pohodlnejšie sa zaregistrovať a ušetriť tak čas opakovaným vyplňovaním povinných údajov. Rovnako budete mať prístup ku svojim objednávkam, faktúram a registrovaným užívateľom posielame informácie o akciách a špeciálne zľavové kupóny.

Objednávku je možné doručiť niekoľkými spôsobmi. A to kuriérom alebo aj osobným odberom/dovozom v Poprade. Zaplatiť za objednávku môžete pri vytvorení objednávky online platobnou kartou, po vytvorení objednávky bankovým prevodom, alebo v Poprade aj v hotovosti.

V prípade reklamácie či vrátenia tovaru nás kontaktujte e-mailom na objednavky@dajhet.sk. Ak kupujete tovar ako súkromná osoba, máte v súlade s § 53 a § 54 Občianskeho zákonníka možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

  • Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov
  • Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený
  • Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania

Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach!

Tento e-shop je zameraný na koncových zákazníkov, nie veľkoobchodnú spoluprácu. Ale ak by ste mali záujem, neváhajte sa ozvať s požiadavkou a niečo vymyslíme.

Pri kusových objednávkach zľava nie je možná, samozrejme pokiaľ produkt práve nie je v zľave. Ale pokiaľ pôjde o väčšie odbery či firemné objednávky/spolupráce, sami často navrhneme zľavu, prípadne neváhajte sa na to opýtať sami.

Kontaktujte nás

Ak ste nenašli vo vyššie uvedených odpovediach požadované informácie, prípadne máte záujem o veľkoobchodnú či partnerskú spoluprácu, neváhajte nás kontaktovať.

TELEFÓN

0910 393 363

E-MAIL

objednavky@dajhet.sk

FA ÚDAJE

iProfil.sk s.r.o.
Tallerova 4, 811 02 Bratislava – mestská časť Staré Mesto
IČO: 51166305, DIČ: 2120617103
SBL: 527431900341

Sledovanie stavu objednávky

Pre sledovanie vašej objednávky zadajte jej číslo do poľa nižšie a kliknite na tlačidlo „Sledovať“. Číslo objednávky nájdete v e-maile, ktorý vám bol doručený po objednaní.